Aplicatia Situatii Personal reprezinta un soft folositor la redactarea de documente care sunt utile pentru monitorizarea cheltuielilor de personal, lunar sau trimestrial.
Aceasta se realizeaza cu ajutorul concentrarii datelor contabile si a executiei bugetare. Utilitatea aplicatiei se regaseste si in faptul ca face posibila prezentarea documentelor necesare, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Modul de lucru in acest modul este simplificat, astfel acesta face posibile urmatoarele operatiuni:
- configurarea procedurii de preluare a datelor si a sursei ;
- exportarea si importarea datelor in format electronic, cum ar fi xls, dbf cat si in formatul cerut de Directia Finantelor Publice;
- structurarea de formulare conform cu normele legislative in vigoare, prin prelucrare directa sau prin importare (internet, discheta);
- efectuarea gestiunii mai multor unitati si subunitati ce sunt organizate piramidal pe structura clasificatiei bugetare;
- transferarea de date pentru a completa formularele din executia bugetara respectiv din balante contabile;
- pentru a raporta la nivel de unitati administrativ-teritoriale sunt centralizate date de la institutii;
- documentele sunt imprimate in forma ceruta de legislatie.
Pentru detalii si oferta financiara, click aici