Invent este o platformă deschisă construită pe o arhitectură care permite extinderea cu ușurință a aplicației pentru nevoi specifice și integrări cu alte softuri, echipamente și dispozitive pentru a răspunde cât mai bine nevoilor specifice ale instituțiilor.
Arhitectura modulară furnizează scalabilitate și adaptabilitate sporite și suportă servere multiple, tranzacții mari de date, un număr foarte mare de utilizatori, pentru a asigura cel mai scurt timp posibil de dezvoltare și implementare. Mai mult de atât, în cloud nu există timpi morți și indisponibilitate a serviciului, deoarece fiecare modul poate fi actualizat independent, pe baza conceptului de actualizare continuă a versiunilor.
Platforma Invent are ca scop principal inventarierea faptică a tuturor mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, dat fiind faptul că este un proces anual obligatoriu pentru orice instituție publică și nu numai.
Avantajele platformei Invent:
1. Posibilitatea accesării de pe orice device care are o conexiune la internet.
2. Nu este limitată la rețeaua locală a instituției.
3. Poate fi accesată de un număr nelimitat de utilizatori cu drept de acces.
4. Inventarierea se poate realiza în mod colaborativ, permițând realizarea inventarierii în același timp de mai multe echipe care realizează inventarierea.
5. Permite listarea de etichete autocolante cu coduri de bare/QR.
6. Nu necesită achiziționarea unor cititoare de coduri de bare (scanarea etichetelor realizându-se cu ajutorul telefoanelor mobile cu sistem de operare Android).
7. Permite realizarea de poze aferente reperului scanat pentru a preîntâmpina pe viitor confuziile între repere cu aceeași denumire (birou, calculator etc).
8. Posibilitatea importului de inventar scriptic din orice aplicație care conține date aferente mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar.
9. Atenționează utilizatorul de eventualele erori conținute în inventarul scriptic (ex: dublare număr de inventar, cantități >1 pentru un număr de inventar, încadrarea greșită în contabilitate).
10. În cazul reperelor mobile evită evidențierea acestora de mai multe ori (avion scanat azi ora 12 la Bacău, și la ora 16 scanat la București).
11. Păstrează istoricul de inventare, astfel că oricând pot fi verificate datele anterioare.
12. Accesul în urma scanării la toate datele aferente reperului scanat.
13. Evidențiază diferențele dintre scriptic și faptic (atât ca și cantitate cât și ca locație).
14. Interfața de lucru a aplicației de tip desktop și a celei mobile este simplă și prietenoasă cu utilizatorul, nefiind necesare instruiri complexe și de lungă durată pentru utilizarea ei.
15. Prin intermediul API se poate realiza interconectarea cu orice alt soft pe care instituția îl deține, astfel că aplicația poate deveni în orice moment, modul din cadrul unei platforme integrate.
Pentru mai multe detalii va invitam sa vizitati platforma GR8.